Strona główna » Studia
Studia
Ogłoszenia dla studentów
Aktualizacja: Poniedziałek, 27 lutego 2017 roku, godz. 11:19
Przeniesione konsultacje - dr Marek Kalinowski »
Konsultacje z dnia 25.04.2018 zostają przeniesione na 26.04.2018 godz. 11.30-12.15 (sprawy osobiste)
Przeniesione konsultacje - dr Tomasz Dryl »
Konsultacje z dnia 25.04.2018 zostają przeniesione na 26.04.2018 godz. 09.00-09.45 (sprawy osobiste)
Przeniesione konsultacje - dr Jędrzej Strumiłło »
Konsultacje z dnia 25.04.2018 zostają przeniesione na 25.04.2018 godz. 09.00-09.45 (sprawy osobiste)
Uwaga! - Grupa S13-03 »

Zajęcia z przedmiotu Podstawy zarządzania dla gr. S13-03 prowadzone przez Panią mgr Emilię Dobrowolską w dn. 26.04.br w godz. 11.30 - 13.00 wylatkowo odbędą się w SALI 409.

Przeniesione konsultacje - dr Błażej Lepczyński »
Konsultacje z dnia 24.04.2018 zostają przeniesione na 25.04.2018 godz. 14.15-15.00
Przeniesione konsultacje - dr Karolina Gościniak »
Konsultacje z dnia 24.04.2018 zostają przeniesione na 25.04.2018 godz. 16.30-17.15
Przeniesione konsultacje - dr Krzysztof Kowalke »
Konsultacje z dnia 24.04.2018 zostają przeniesione na 25.04.2018 godz. 15.00-15.45 (sprawy osobiste)
Przeniesione konsultacje - dr Cyryl Kotyla »
Konsultacje z dnia 18.05.2018 zostają przeniesione na 25.04.2018 godz. 16.10-16.55
zmiana terminu konsultacji dr hab. J.Koralun-Bereźnickiej »

Konsultacje dr hab. Julii Koralun-Bereźnickiej z 24.04. są przełożone na 27.04. godz. 11:30-13:00

Przeniesione konsultacje - prof. UG, dr hab. Barbara Gierusz »
Konsultacje z dnia 25.04.2018 zostają przeniesione na 25.04.2018 godz. 13.30-14.15
Przeniesione konsultacje - prof. UG, dr hab. Maria Jastrzębska »
Konsultacje z dnia 24.04.2018 zostają przeniesione na 26.04.2018 godz. 12.30-14.00
Przeniesione konsultacje - dr Cyryl Kotyla »
Konsultacje z dnia 18.05.2018 zostają przeniesione na 25.04.2018 godz. 16.10-16.55
Uwaga grupa S33-41 »

Uwaga grupa S33-41

piątkowe zajęcia z Ewidencja działalności i rozliczenia podatkowe MSP [w] do końca semestru letniego poprowadzi dr Wojciech Kozłowski.

 

 

Odwołane konsultacje - dr Anna Golec »
Konsultacje w dniu 30.04.2018 zostają odwołane. (urlop)
Odwołane konsultacje - dr Anna Golec »
Konsultacje w dniu 07.05.2018 zostają odwołane. (wyjazd służbowy)
Odwołane konsultacje - dr Anna Golec »
Konsultacje w dniu 08.05.2018 zostają odwołane. (wyjazd służbowy)
Przeniesione konsultacje - prof. dr hab. Mirosław Szreder »
Konsultacje z dnia 24.04.2018 zostają przeniesione na 25.04.2018 godz. 12.00-13.30 (wyjazd służbowy)
Uwaga grupa S22-31 »

Uwaga grupa S22-31

Rachunkowość (ćw.) dr L.Michalczyk - przekłada się zajęcia w dniu 27.04.2018 z godziny 8.00-9.30 na 11.30-13.00 (sala C9)

Zajęcia z ekonometrii z dr S. Nowak, gr. S11-05 »

Ćwiczenia z ekonometrii w dniu 8 czerwca są odwołane z powodu wyjazdu służbowego. Zajęcia zostaną odrobione w dniu 29 maja (wtorek) w godzinach 8:00-9:30 w sali 239.

UWAGA ! Zmiana terminu zajęć "AW ISO 14001" »

Informujewmy, że ulega zmianie termin zajęć z mgr inż. Iwoną Karmowską "Auditor wewnętrzny ISO 14001". Nowy termin to: 20.04.2018, 26.04.2018, godz. 9.00-16.00, sala Zakładu Zarządzania Jakością i Środowiskiem.

Odwołanie zajęć mgr Pauliny Nogal-Meger »

W dniach 16 - 27 kwietnia br. odwołuje się wszystkie zajęcia i konsultacje mgr Paliny Nogal-Meger z powodu choroby.

Przeniesienie terminu realizacji zajęć, gr. S13-01 - dr Piotr Sliż »

Zajęcia z przedmiotu Podstawy zarządzania prowadzone przez Pana dr. Piotra Sliża dla gr. S13-01 zostały przeniesione z dn. 19.04. na dzień 23.05.2018r. godz. 9.45, sala 321.

Zajęcia i konsultacje dr Pawła Galińskiego »

Z powodu wyjazdu służbowego w ramach programu Erasmus w dniach 23 kwietnia - 27 kwietnia br. zajęcia i kosultacje  z dr Pawłem Galińskim nie odbędą się. Termin odpracowania zostanie uzgodniony ze studentami.

Odwołane konsultacje - dr Paweł Galiński »
Konsultacje w dniu 27.04.2018 zostają odwołane. (wyjazd służbowy)
przełożenie zajęć z dr hab. Julią Koralun-Bereźnicką »

Wykład z Analizy finansowej dla grup S24-01 i S24-02 z dnia 29.05. jest przełożony na 12.04.2018, godz. 13:30, sala WZ-310.

odrabianie seminariów z dr S. Silską-Gembką »

Seminarium licencjackie z dr S. Silską Gembką z dnia 21 marca zostanie odrobione 25 maja od 11.30-13 (pokój 201).

 

Seminarium magisterskie z dr S. Silską Gembką z dnia 21 marca zostanie odrobione 25 maja od 9.45-11.15 (pokój 201).

 

Przenosi się konsultacje dr S. Silskiej Gembki z 24 kwietnia (wtorek) na 29 kwietnia 16.15-17.

Odwołanie zajęć i konsultacji z dr A.Kamińską-Stańczak w dniu 26 IV »

Wykład z Rachunkowości dla grup: IiE S22-21, S22-41, S22-51 z dnia 26 IV zostaje przeniesiony na dzień 8 V w godz. 15.15-16.45 w sali C-20.

 

Ćwiczenia z Rachunkowości z gr. S22-41 z dnia 26 IV zostają przeniesione na dzień 22 V w godz. 15.15-16.45 w sali C-20.

 

Konsultacje z dnia 26 IV zostają przeniesione na dzień 5 V w godz. 14.15-15.00 w pok. 201.

 

Przeniesione konsultacje - dr Anna Kamińska-Stańczak »
Konsultacje z dnia 26.04.2018 zostają przeniesione na 05.05.2018 godz. 14.15-15.00
gr. S23-41, zmiana terminu realizacji zajęć »

Zajęcia z przedmiotu Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa prowadzone przez Pana dr. Piotra Sliża dla gr. S23-41 zostały przeniesione z dn. 19.04. na dzień 15.05.2018r. godz. 11.30, sala 409.

Zmiana terminu zajęć z dr S. Kuczamer-Kłopotowską »

Zmiana terminu zajęć z dr S. Kuczamer-Kłopotowską

W związku z wyjazdem służbowym w dniach 14-15 maja br. zmianie ulegają terminy zajęć z BADAŃ MARKETINGOWYCH.

Grupa S23-41: zajęcia z 14.05.18. zostają przeniesione na 29.05.18. godz. 9.45 - 11.15 (sala B2)

Grupa S23-35: zajęcia z 14.05.18. zostają przeniesione na 21.05.18. godz. 9.45 - 11.15 (sala B23)

Grupa S23-45: zajęcia z 15.05.18. zostają przeniesione na 28.05.18 godz. 8.00 - 9.30 (sala B2)

Grupa S23-22: zajęcia z 15.05.18 zostają przeniesione na 17.05.18. godz. 11.30 - 13.00 (sala B21)

Zmiana terminu zajęć z dr S. Kuczamer-Kłopotowską »

Zmiana terminu zajęć z dr S. Kuczamer-Kłopotowską

W związku z organizacją konferencji naukowej w dniu 10 kwietnia br. zmianie ulegają terminy zajęć z BADAŃ MARKETINGOWYCH.

Grupa S23-21: zajęcia z 10.04.18. zostają przeniesione na 17.05.18. godz. 9.45 - 11.15 (sala B2)

Grupa S23-51: zajęcia z 10.04.18. zostają przeniesione na 17.05.18. godz. 13.30 - 15.00 (sala A239)

Grupa S23-31: zajęcia z 10.04.18. zostają przeniesione na 18.05.18 godz. 11.30 - 13.00 (sala A239)

zmiana terminu zajęć z dr Olgą Martyniuk »

Zajęcia z Rewizji Finansowej grupa  S51-15 z dnia 8.05. zostają przeniesione na dzień 15.05. godz. 13.30-15.00 sala C6.

Zajęcia z Rewizji finansowej z dnia 15.05. z godziny 11.30-13.00 zostają przeniesione do sali C6.

Seminarium magisterskie S51-05, S51-06  z dnia 9 maja zostaje przeniesione na 26.04. godz.11.30-13.00 sala 203.

Konsultacje w dniu 8 i 9 maja zostają odwołane.

Zmiany wynikają z powodu wyjazdu w ramach Erasmus

Informacja Prodziekana »

Szanowni Państwo,

Informuję studentów Wydziału Zarządzania, że w związku z tym, że w semestrze letnim 2017/2018 wtorków w I tygodniu jest 5 (wypadają wtorki: 20 marca – święto UG, 3 kwietnia – ferie wielkanocne, 2 maj – dzień rektorski) a wtorków w II tygodniu jest 8, aby wyrównać te dysproporcje zajęcia we wtorek 24.04 będą odbywały się zgodnie z planem wtorkowym w I tygodniu.

 

Z poważaniem
dr hab. Krzysztof Najman, prof. nadzw.
Prodziekan ds. Jakości Kształcenia i Studiów Stacjonarnych

 

Zajęcia z ekonometrii z dr S. Nowak, gr. S11-05 »

Ćwiczenia z ekonometrii  w dniach 13 kwietnia i 11 maja są odwołane z powodu wyjazdu służbowego. Zajęcia te zostaną odrobione odpowiednio:

  1. w dniu 11 kwietnia (środa) w godzinach 9:45-11:15 w sali 118;
  2. w dniu 16 maja (środa) w godzinach 15:15-16:45 w sali 239.
I i II połowa semestru letniego 2017/2018 »

SEMESTR LETNI 2017/2018

I połowa semestru: 

19.02.2018 - 15.04.2018

II połowa semestru:

16.04.2018 -  08.06.2018

Dodatkowe zaliczenie / egzamin z przedmiotu badania operacyjne »

Szanowni Państwo,

Zespół dziekański w porozumieniu z kierownikiem Katedry Ekonometrii podjął decyzję o przeprowadzeniu dodatkowego zaliczenia / egzaminu z przedmiotu: badania operacyjne, realizowanego na kierunkach Informatyka i Ekonometria oraz Zarządzanie.

 

Pomoc w przygotowaniach:

Aby pomóc studentom w przygotowaniu się do egzaminu odbędą się dodatkowe zajęcia prowadzone przez mgra Tomasza Jastrzębskiego w dniu 16.03.2018 r.:

kierunek Zarządzanie:            o godz. 15.15 – 16.45 w Sali C-20

kierunek IiE, AiB:                  o godz. 17.00-18.30 w sali C-20.

 

Egzamin:

Egzamin zostanie przeprowadzony przez pracowników Katedry Ekonometrii 23.03.2018r. o godzinie 17.00 – 18.00 w salach:

B4 – dla studentów kierunku Zarządzanie,

Aula WZ – dla studentów kierunki IiE i specjalności AiB.

 

Ogłoszenie wyników:

Egzamin zostanie sprawdzony przez pracowników Katedry Ekonometrii a wyniki zostaną opublikowane 26.03.2018r. do godziny 10.00.

Wpisów zaliczeń i ocen w systemie elektronicznym dokona prodziekan dr hab. Krzysztof Najman, prof. nadzw.

 

Wgląd w prace egzaminacyjne:

Wgląd w prace egzaminacyjne będzie możliwy natychmiast po ogłoszeniu wyników, 26.03.2018r w godzinach 10.00 – 11.30 w sali 229.

 

Zaliczenie semestru i przedłużenie legitymacji studenckich:

Osoby, które zdadzą egzamin będą mogły tego samego dnia złożyć w dziekanacie legitymacje studenckie w celu ich przedłużenia.

Osoby, które egzaminu nie zdadzą będą mogły tego samego dnia w godzinach 10.00 – 11.30 złożyć wnioski o wpis warunkowy z długiem punktów ECTS. Decyzje zostaną podjęte przez Prodziekana indywidualnie do godziny 12.30. Studenci którzy uzyskają zgodę będą mogli złożyć w dziekanacie legitymacje w celu ich przedłużenia.

Dr hab. Krzysztof Najman, prof. nadzw.

Prodziekan ds. Jakości Kształcenia i Studiów Stacjonarnych

UWAGA!!! Zmiana terminu Wdw "Total Quality Management -Concepts and Tools" »

Wykład do wyboru "Total Quality Management - Concepts and Tools" prowadzony przez dr Agnieszkę Watołę-Bamber, zaplanowany pierwotnie na piątki (II tydzień), godz. 11,30 - odbędzie się w II połowie semestru, w systemie blokowym w następujących dniach:

10 maja (czwartek), godz. 13.30 - 18.30

11 maja (piątek), godz. 13.30 - 17.45

17 maja (czwartek), godz. 15.15 - 18.30

w sali 09 (Zakład Zarządzania Jakością i Środowiskiem)

język angielski - sale w semestrze letnim - ZMIANA »

Aktualizacja - przydziały/sale - język angielski II rok studia I stopnia (środa)

II rok 

GODZINY OTWARCIA DZIEKANATU W SEMESTRZE LETNIM 2017/2018 »

STUDIA DOKTORANCKIE,
PRZEWODY DOKTORSKIE
PRAKTYKI STUDENCKIE
CZASOPISMO ZARZĄDZANIE I FINANSE

DZIEKANAT CZYNNY:

PONIEDZIAŁEK: 11.00-15.00
WTOREK: 13.00-17.00
CZWARTEK : 9.00-13.00

W soboty (w czasie zjazdów) 9.00 – 12.00

Sprawy przesłane na adres e-mail: teresa.plenikowska-slusarz@ug.edu.pl będą załatwiane na bieżąco.

język angielski - sale w semestrze letnim »

Przydział sal i lektorów w semestrze LETNIM 2017/2018

I rok I stopnia

 

II rok I stopnia

 

język angielski - sale w semestrze letnim »

Przydział sal i lektorów w semestrze LETNIM 2017/2018

I rok II stopnia

I i II połowa semestru »

I połowa semestru

19.02.2018 - 15.04.2018 r. 

II połowa semestru

16.04.2018 - 08.06.2018 r.