Strona główna » Rekrutacja
Kierunki i specjalności
Aktualizacja: Czwartek, 08 czerwca 2017 roku, godz. 20:41
Zarządzanie w turystyce
Studia:
Studia I stopnia
Kierunek:
Zarządzanie
Tryb studiów:
stacjonarne, niestacjonarne
1. Absolwent posiada wiedzę z zakresu:
  • mechanizmów rynkowych i społecznych w turystyce,
  • koncepcji zarządzania biznesem turystycznym,
  • kluczowych założeń i realiów praktyki turystycznej,
  • zarządzania marketingowego w turystyce,
  • zarządzania projektami Unii Europejskiej,
  • zarządzania strategicznego w hotelarstwie, gastronomii i turystyce,
  • kształtowania produktu w hotelarstwie, gastronomii i turystyce krajowej i zagranicznej,
  • promocji turystycznej,
  • rynku turystycznego Unii Europejskiej,
  • organizacji firm branży turystycznej (hotelarstwo, gastronomia, turystyka),
  • zarządzania firmami branży turystycznej (hotelarstwo, gastronomia turystyka),
  • finansów przedsiębiorstw turystycznych,
  • badań marketingowych rynków turystycznych,
  • prawa turystycznego.
2. Absolwent posiada następujące umiejętności:
  • projektowania złożonych struktur organizacyjnych w hotelarstwie, gastronomii i turystyce i systemów zarządzania nimi,
  • kreowania strategii organizacji usług turystycznych,
  • projektowania systemów informacyjnych,
  • analizy strategii podmiotów hotelarskich, gastronomicznych i turystycznych,
  • organizacja pracy zespołowej w hotelarstwie, gastronomii i turystyce,
  • negocjacji w biznesie turystycznym,
  • projektowania i wdrażania systemów organizacji i funkcjonowania przedsiębiorstwa w hotelarstwie, gastronomii i turystyce,
  • twórczej pracy na samodzielnych stanowiskach w hotelarstwie, gastronomii i turystyce.
3. Absolwent może podjąć pracę na następujących stanowiskach pracy:
  • kierownik małych, średnich i dużych przedsiębiorstw hotelarskich, gastronomicznych i turystycznych,
  • kierownik wewnętrznych jednostek organizacyjnych przedsiębiorstw hotelarskich, gastronomicznych i turystycznych,
  • specjalista ds. organizacji usług hotelarskich, gastronomicznych i turystycznych,
  • kierownik recepcji,
  • kierownik marketingu w hotelach, gastronomii i turystyce,
  • kierownik sali w gastronomii,
  • asystent dyrektora.
4. Absolwent może podjąć pracę w następujących podmiotach:
  • małe, średnie i duże przedsiębiorstwa hotelarskie,
  • małe, średnie i duże przedsiębiorstwa gastronomiczne,
  • małe, średnie, duże przedsiębiorstwa turystyczne (biura podróży, pośrednictwa turystyczne),
  • komórki organizacyjne Polskiej Izby Turystyki i Polskiej Organizacji Turystycznej,
  • departamenty turystyki w urzędach miast, województw, powiatów, urzędów marszałkowskich,
  • statki pasażerskie,
  • motele, zajazdy, restauracje, pensjonaty itd.,
  • samodzielna działalność gospodarcza w zakresie hotelarstwa, gastronomii i turystyki.

Lp. Przedmiot ECTS Roz. Suma Wyk. Ćw. Lab. Sem. Pra. Jednostka
ŁĄCZNIE - -
Z - zaliczenie, E - egzamin
« wróć