Seminarium licencjackie
Tematyka seminarium obejmuje koncepcje marketingu organizacji, marketing instytucji finansowych, stategie marketingowe, marketing dóbr i usług luksusowych.
Seminarium magisterskie
Czynnikiem sukcesu na rynku pracy oraz w biznesie są kompetencje. Dlatego prace powstające w Katderze Marketingu nawiązują do zagadnień związanych z praktyką gospodarczą i aktualnymi trendami rynkowymi. Nasi seminarzyści chętnie podejmują tematy związane z : social mediami i marketingiem w Internecie, turystyką, eventami opraz tzw. branżą spotkań i czasu wolnego, marketingiem w sporcie, strategiami marketingowymi przedsiębiorstw, procesem decyzyjnym i zachowaniami nabywców, usługami finanowymi i strategiami pozyskiwania kapitału. Łączymy zainteresowania studenta z wybranymi obszarami praktyki. Wybierz maga interesujący temat i obroń pracę w Katedrze Marketingu.
W chwili obecnej terminy egzaminów i zaliczeń nie zostały jeszcze wprowadzone.